Üdvözlet Mindenki!

ElektroHUN Oldalán üdv mindenki, ide írok minden fontosabb tudni valót rólam, a helyzetről, és a videókról.

2011. június 2., csütörtök

Minecraft Herobrine

NINCSEN Herobrine! Nincsen, nem volt nem lesz ......... ****! Oké? Megértettük? Nem? Akkor elmondom neked röviden hogy vagyok én ezzel. Én is félek néha, ezért zárom be a minecraftot. De! Rájöttem egy fontos dologra. "Nem csak a gép van a világon" Ez is közre játszik :) Ha bele éled magad a játékba Nagyon is, akkor átéled, igy élvezetes. De! Amikor leveszed a fejhalgatod, átdugod a Hangfalad, kinyitod az ajtót, mást is hallasz, olyankor kijösz egy kicsit a minecraftból. Ilyenkor érzed a családod együtlétét, ugymond (nem vallod be akkor is igy van ha félsz a herobrinetöl) A többség elnyomja a félelmet, élvezetesebb játékot igényel így! (hülyézhetsz, de ez igaz :) ) Tanácsként mondtam. *Removed Herobrine "" "He? volt eddig is? Notch is bevalja! Hát nézd meg! Nem csak plyetyka volt! ; ilyenkor mondom azt hogy a látszat néha csal :) Elmondom kicsit mesésebben. Valaki nem tudta megmagyarázni hogy az nincs, és emiatt "hivatalosan" Kiszedte a játékból, elhitetve hogy eddig volt, de már nincs, és nyugalom van. Kicsit komolyabban. Notch már agyik volt a sok *** emberrel, és nagyon felb*** ta hogy ezt plyetkáják. Ezért jelképesen kiszedte a játékból. Elkerülve a sok **** és a ****-akat.

 Lehet durva voltam de KB igy lehet a helyzettel.
Nincsen herobrine a játék mappjában!
"Akkor hogy láthattam a messziben?
-Simán... Köd mindig van... És amit látni akarsz, azt néha látod is :)
"Haverom is látta!!
-Át vertek fiacskám átvertek :)
"Ezt kapd ki! A Játék mappjában is van Herobrine könyvtár minden félével benne!
-Nézd meg jól.. Ha van egy kics minecraft tudáso akkor érteni fogod. De elmondom neked is :)
Agyon b*** akkor már elfogod hinni?!!!!!!
Vagyis ha van benne "Loader.cll" Vagy akár egyetlen "Mod.??" fájl, akkor már mod van a játékodban :)
"Dehát letöltöttem és nem raktam bele semmit!
-Ez az hogy letöltötted. Feltölthették oda úgy is hogy a Herobrine mod benne van. :)
"Sok csicska szemétláda ****** illegális cuccokat letöltö barom állat a torren illegális!
-Akkor mért ad meg hozzá mindent a Google, a tálca, a windows, az egér, meg minden a torrenthez?
"Leszarom én megyek berúgni
-Akkor már értem az egész párbeszédet... :)

4 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. létezik cseszd létezik rejtett mappa is létezik egy szerkesztőnek tudnia kell ijet mondom létezik! láttam! láttam mindenhol beletette notch és tom hogy hazudik nem vette ki

    VálaszTörlés
  3. amit írtál az mind igaz én is bevallom
    1.amikor egy játékosban játszok akkor látok tüzet leégnek a fák hangokat hallok
    2.DE!(:D) többjátékosba játszok akkor semmi nem történik! télleg! SEMMI!!!!!!
    3.ez bizonyítja hogy nincsen csak a képzeletünk szüleménye! elképzeljük és megtörténik!
    4.valójában nincs ott csak mi látjuk
    5.(kérdés) de azért az a kérdés felmerül hogy, az igaz hogy elképzeljük de miért valósul meg? hiszen ott van
    pl: elképzeljük hogy ott van tűz a fákon ( a játékba persze)de az valóságos ez mi a fenét jelent? (hiszen nem mi gyulytuk fel és nincs-en lávató a környéken és mégis kigyullad, miért? ez a nagy kérdés merül fel számtalan emberben!

    VálaszTörlés