Üdvözlet Mindenki!

ElektroHUN Oldalán üdv mindenki, ide írok minden fontosabb tudni valót rólam, a helyzetről, és a videókról.

2011. május 30., hétfő

Minecraft "gondolataim" És a sajnálatos helyzet...

Nagyon nagyon szeretem a minecraftot, videókat csinálni róla egyre nehezebb. Mert látom ( a kiakadásom emiatt volt) Hogy a videón dolgozni kell, és minőséget adni neki. Ez a nehéz. Túl könnyen vettem. (nem veszem ezt túl komolyan, nem ez a munkám vagy az életem) Mostmár minőségi, zúgás mentes, folyékony beszédes minecraft kommentáros videókat kreálok, és a blogomat is ki kell tennem a videók végére, illetve egy képet amin a nevem, és a blogom van. Reklám, amit nem akartam, de ugylátszik kell. A statisztika elég lol, de nem gond. Szóval kissebb változás.

 De mért "És sajnálatos helyzet" Erröl tudnék irni rohadt hosszu bejegyzést.

Bele is kezdek.


Szóval az a gond, hogy a stílusom. Stan emelte ki ezt, bár elbasztam eléggé mivel... Stan emiatt most utál.. Nem tudok mit csinálni, én megváltozok mert beismerem elég hülye voltam, azon kívül viszont mégis zavar hogy stan utál. De ezt most hadjuk, ami megtörtén sajnos megtörtént. Kezdem a pontokat amik rosszak bennem.


  • Lustaság
  • Barátságtalanság
  • Viszonylag tudatlan
  • Megértetlen
  • Oda figyeletlen
Ezeken kéne változtatnom. De sürgösen! Szóval segitsetek kérlek, ez nem csak a videókrol szól, az egész életemről. Kisebb támogatás mindenkitöl jó lenne. Nem sajnáltatom magam, mert szarok rá ha hülyének néztek, csak értitek. Szar a helyzet. Szóval a rossz kommenteket mértékkel, és inkább mondjátok el mi a hibám mint hogy azt irnátok "kabbe te ez egy szar videó *****" .....stb Csak egy "Figyelj elrontottad mert a rózsaszín bárány nem létezik a minecraftban, De elnézzük jó videó" Vagy mit tudom én. És van rózsaszín bárány alapból is.. Csak még nem találtam. Röviden ennyi lenne ez a kisebb bejegyzés ami infokat nyújt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése