Üdvözlet Mindenki!

ElektroHUN Oldalán üdv mindenki, ide írok minden fontosabb tudni valót rólam, a helyzetről, és a videókról.

2011. május 23., hétfő

Eddigiek, ésújjulás

1. Kezdés:

Sziasztok! Elektron Vagyok, és elindultunk minecraft-al! A minecraft videóm megtekinthető az oldalamon!  Lesznek más féle játékokról videó, de ez a legnagyobb közülük.Minecraft.

———————————————————————————————-

Szünet egy időre

Sziasztok!

Igen. Szünet. Mivel a videókat nem tudom folytatni valószinüleg nyárig! (ebböl az időpontbol sokkal hamarabb lett) Addig is egy szavazás! (természetesen már nem lehet szavazni) A szavazás! A minecraft kalandomat, a letölthető oldalról lévő mapot( ami az enyém letölthető ITT)azzal a mappal folytassam-e a kalandot! (Igen, a ITT direkt nem linkes. Már elveszett a map de szerintem mind1 is) jan 29-ig szavazzatok!

————————SZAVAZ TÁBLA———————-

———————————————————————————————-

Folytatjuk!

Sziasztok!

Kalandunkat most, folytatjuk, (január 29) (nem tom hogy pontosan mikor! egy vasárnap.) Ma délután már neki is állok! Mással nem tudok szolgálni, sziasztok!

———————————————————————————————-
Minecraft 1.3 Update!!!!

Sziasztok!

A minecraft Új grafikával, és más egyéb nagyszerű ötletekkel örvendezik nekünk! És igen, ágy is van! (részletesebb, mert amikor elösször írtam sokat még nem tudtam!) Ágyon kivül:

Sand Stone Fél kocka

Feldolgozott Fa Félkocka

Stone Fél kocka

Cobble Stone (remélem jól írtam) fél kocka

Red Stone késleltető bizuláló mit tudom én mire való szerkezet

Más nincs. Még néhány bug javitás!

Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése